۱۳۹۳ آذر ۶, پنجشنبه

من كجايم رژيميه؟ ـ آرمان نفيسي از رزمگاه ليبرتي

من كجايم رژيميه؟ ـ آرمان نفيسي

پنج شنبه, 06 آذر 1393 14:26
    ايران افشاگر
    من كجايم رژيميه؟ ـ آرمان نفيسي
     آقا انصاف هم خوب چيزي است! من كجايم به جمهوري اسلامي ميخورد!؟ كت و شلوار نميپوشم؟ كه ميپوشم! كراوات نميزنم؟! كه ميزنم! ادكلن «آمازون» نميزنم؟ كه ميزنم! من را چه به آخوندهاي عمامه به سرِ شپشو؟!
    اين مجاهدين از خدا بيخبر... ببخشيد! غير دموكرات! هستن كه هر كي بهشان يك انتقاد كوچك ميكند، به او مارك رژيمي ميزنن! من كه رژيمي نيستم! من فقط گفتم محمدرضا سعادتي جاسوس شوروي بوده و به حق هم اعدام شده! آقا تو را به خدا، من رژيمي ام؟ تازه فقط من هم اين حرف را نگفتم! بهشتي هم گفت! كيانوري هم گفت! نيم دوجين آدمهاي ليبرال كه تلاش ميكردند در حكومت سهمي داشته باشند هم گفتند! آخر من كجايم رژيمي است؟ تازه همة دستگاه امنيتي «مملكت» هم همين را گفت!
    آقا من رژيمي ام؟ كجاي من رژيمي است؟ من حتي براي اين بر و بچه هاي مجاهد در زندان ليبرتي كلي هم دل سوزاندم! گفتم طفلكي ها بيشتر از سي سال است فريب خورده اند! حرف بدي نگفتم! گفتم همين طفلكي ها اگر به حكومت برسند، مثل داعش سر ميبرند! حرف بدي گفتم؟ آخه من رژيمي ام؟
    كجاي من رژيمي است؟ من فقط گفتم تو را به خدا در اين مملكت دموكراسي و رأي و رأي كشي راه نيندازيد، و الا كار ميافتد دست مجاهدين! كجاي من رژيمي است؟ من فقط گفتم مجاهدين از اين حكومت امام زم.... ببخشيد، جمهوري اسلامي، بدترند، پس نگذاريد دموكراسي در اين مملكت فلكزده پا بگيرد! آخه انصاف هم خوب چيزي است! به اين دليل بايد به من گفت رژيمي؟! انصافت را خوش!
    من كجايم رژيمي است؟ من فقط گفتم اين آقاي احمد شهيد پدر س...، ببخشيد: اين آقاي احمد شهيد كه خيلي در دنيا مورد احترام و اعتبار است، دو روز نيامده، دو كلام با مجاهدين صحبت كرده و الكي ميگويد در جمهوري اسلامي حقوق بشر نيست! كجاي من رژيمي است آقا؟ انصافت كجا رفته؟ من فقط گفتم بايد شواهد را به چشم ببيند! تا وقتي به چشم نديدي كه در ايران دار ميزنند و روي صورت دختران بيچاره مملكت اسيد ميپاشند كه نميتواني بگويي در جمهوري اسلامي حقوق بشر نيست! به اين دليل بايد گفت كه من رژيميام!؟
    واقعاً كه اين مجاهدين خيلي آدمهاي غير دموكراتيك و بيانصافي هستند!
    ببخشيد: فراموش كردم خودم را معرفي كنم. بنده حجت الاسلام والمسلمين عليرضا نوريزاده  از نوادگان عقيدتي و... شيخ فضل الله نوري هستم! هيچكي مثل من سنگ دموكراسي رو به سينه نميزنه! باخيلي از سرويس... ببخشيد شبكه هاي تلويزيونهاي خارجي كار ميكنم. براي همين مجاهدين به من ميگويند «مزدور چندجانبه»!
     آرمان نفيسي ـ رزمگاه ليبرتي
    در زير علاوه بر دم خور بودن نوري زاده وسناگويي هايش از خميني ورفسنجاني وبا شيخ يك همچون چيزي هم توي فضاي مجازي بود
    آذر 93

    هیچ نظری موجود نیست:

    ارسال یک نظر