۱۳۹۳ دی ۱, دوشنبه

استيونسون : تنها راه حل عملي براي از بين بردن داعش پاك‌سازي عراق از دخالتهاي رژيم ايران است

استيونسون : تنها راه حل عملي براي از بين بردن داعش پاك‌سازي عراق از دخالتهاي رژيم ايران است


تلويزيون التغيير 27/9/93:

استراون استيونسون رئيس سابق كميسيون رابطه با عراق در پارلمان اروپا اظهار داشت كه تنها راه حل عملي براي از بين بردن تشكيلات دولت (داعش) پاك سازي عراق از دخاتهاي رژيم ايران است. وي تأكيد كرد سياستهاي المالكي ديكتاتور سهم بزرگي در بروز و شيوع فساد در نهادها و ادارات دولتي و كشتار و آدم ربايي در كشور داشته است.
استراون استيونسون : تعدادي از سفرا و مقامات تأكيد كردند كه بايد تمركز را روي بهبود روابط بين پارلمان اروپا و عراق گذاشت ولي پس از چند هفته متوجه شدم كه نوري المالكي يك ديكتاتور فاسد است. افرادي در بروكسل به من گفتند ساكت باش ولي من سكوت را رد كردم. در نتيجه المالكي يك نماينده به دفتر من در پارلمان­اروپا فرستاد و از من پرسيد براي ساكت شدن به چه چيزي نياز دارم؟ به او جواب دادم كه قيمت سكوت من استعفاي تو و حسابرسي از تو به خاطر ارتكاب به جنايت عليه بشريت است. ... اگر در پاك­سازي جهان از تشكيلات داعش جدي هستيم پس بايد كه عراق را از دخالتهاي رژيم ايران پاك­سازي كنيم... بله اين راه حل براي محقق­شدن آزادي و دمكراسي و حقوق بشر و پايان­يافتن حكم اعدام و اعمال شكنجه و گسترش­اتمي است.»ايران اسرار

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر