۱۳۹۳ بهمن ۳, جمعه

نامه زينب كريم زاده به دفتر كميسارياي عالي پناهندگان ملل متحد

نامه زينب كريم زاده به دفتر كميسارياي عالي پناهندگان ملل متحد

چهارشنبه, 24 دی 1393 11:10
ايران افشاگر

با سلام به شما
اينجانب زينب كريم زاده از ساكنين كمپ ليبرتي هستم و به عنوان يك پناهنده سياسي تحت پوشش كميسارياي عالي پناهندگان قرار دارم. من مدتهاست هدف يك شكنجه رواني هستم كه رژيم ضد بشري آخوندي با سوءاستفاده از عواطف خانوادگي آنرا عليه من به اجرا در مي آورد
اين شكنجه رواني از سال 2012 وقتي كه پدرم ليبرتي را ترك كرد و خود را به وزارت اطلاعات فروخت  و به خدمت ملايان در آمد، ادامه دارد. پدرم كه در شكنجه رواني ساكنان اشرف هم در سال آخر شركت داشت، خواهرم را كه در ايران زندگي ميكند نيز به كمك اطلاعات آخوندها براي اذيت و آزار من به كار گرفته است.
يكي از كارهايي كه اطلاعات بوسيله و يا به اسم خواهرم، آذر حسين نژاد انجام ميدهد مقاله هايي را روي سايتهاي وزارت اطلاعات عليه من و سازمان مجاهدين ميگذارد. از جمله اخيرا اين سايتها مطلبي را از او تحت عنوان نامه به دفتر كميسارياي عالي پناهندگان گذاشته و انواع و اقسام اتهامات دروغ و توهين را به من و  PMOI نسبت داده است.
وزارت اطلاعات اين مقاله ها را كه ظاهرا خطاب به كميساريا ميباشد همراه با عكسهاي شخصي من در سايتهاي اينترنتي بدنام خودش منتشر كرده است. هر چند در مورد اقدامات مشابه قبلي بطور خصوصي با نمايندگان كميساريا صحبت كرده ام اما با توجه به ادامه  اقدامات رژيم ايران و نقض حقوق پايه اي ام لازم ديدم مستقيما موضوع را با شما درميان بگذارم.
اين اقدامات بخشي از جنگ كثيف رواني توسط رژيم ايران است كه سالهاست عليه ما در اشرف و ليبرتي ادامه دارد، به خصوص با سوءاستفاده از موضوع خانواده و به كارگيري آنان عليه ما، كه خود يك شكنجه رواني و جنايت است.
قبل از سال 2009 كه كمپ اشرف تحت حفاظت نيروهاي آمريكايي  بود، خانواده ها  قادر بودند براي ديدن بستگان خود به اشرف بيايند. البته خانواده ها با شجاعت بسيار به اين ديدارها دست ميزدند زيرا جان آنها در بازگشت در خطر بود و متاسفانه تعداد زيادي دستگير و افرادي  مانند مجاهد  خلق علي صارمي و .... در بازگشت به ايران اعدام شدند.
در همان زمان من بارها با خواهرم تماس گرفتم، و او را براي يك ديدار چند روزه به اشرف دعوت كردم، اما وي به دليل مشكلات امنيتي دعوت مرا نپذيرفت كه برايم قابل درك بود.  
از سال 2009 بعد از تحويل اشرف به نيروهاي عراقي، ديگر مسير خانواده ها به اشرف بسته شد. هيچ خانوادهاي اجازه ورود پيدا نميكرد، و نيروهاي عراقي تحت امر رژيم ايران، از ورود دوستان، آشنايان، خانواده ها و وكلاي ما به كمپ جلوگيري ميكردند.  
بعد از انتقال ما به ليبرتي، در زمستان سال 91 با كمال تعجب به من خبر رسيد كه خواهرم كه از آمدن به اشرف احتراز داشت در ايستگاه پليس ليبرتي آمده و ميخواهد مرا در آنجا ببيند. اين امر بسيار غير عادي بود، چرا كه هيچ خانواده اي مجاز به آمدن به ليبرتي وجلوي درب ليبرتي تا آن زمان نبود و چنين امكاني را هيچ كس تا كنون پيدا نكرده بود از طرف ديگر خواهرم به دليل شرايط بحراني و امنيتي عراق و هم چنين شرايط دستگيري در ايران، هيچ وقت حاضر به آمدن به بغداد و اشرف نشده بود. ولي اين كه چه طور اين بار، اين راه خطير و سخت را توانسته بود طي كند، برايم بسيار مشكوك بود، عليرغم همه اين ترديدها من براي ديدن او به ايستگاه پليس رفتم، اما متوجه شدم او در همين فاصله كوتاهي كه به من خبر رسيده بود و من به محل رفتم او از ايستگاه پليس برده شده است. اينجا بود كه يقين كردم كه فرستادن او به ليبرتي بخشي از يك توطئه اطلاعات عليه من و سازمان مجاهدين بوده است و الا چطور خواهري كه اين همه راه از ايران براي ديدن من آمده است، اندكي درنگ نكرده است كه من به ديدار او بروم.
بعدا فهميدم كه اين يك صحنه سازي بود تا حسين نژاد خواهر كوچكترم را وارد اين بازي كثيف كند. كما اينكه وزارت اطلاعات رژيم ايران و دفتر نخست وزيري مالكي قربانعلي حسين نژاد را براي تبليغات نفرت انگيز و جمع آوري اطلاعات  عليه مجاهدين از هتل مهاجر به اطراف اشرف ميبردند. من چند عكس از اين فرد كه همراه با ماموران نقابدار رژيم ايران در اطراف اشرف براي جاسوسي و دادن اطلاعات لازم براي حمله اي كه بعدا در اول سپتامبر 2013 صورت گرفت و 52 نفر از ساكنان بقتل رسيدند را ضميمه كرده ام.
اين اقدامات در حاليست كه سفير رژيم ايران در عراق و عوامل اطلاعات در عراق به صراحت در اين ايام صحبت از اين ميكنند كه بار ديگر شماري از مزدوران خودشان را تحت عنوان خانواده ساكنان براي شكنجه رواني ما روانه عراق بكنند.
با توجه به نكات فوق من از شما ميخواهم، جنگ كثيف رواني رژيم آخوندي عليه ما را محكوم نموده و اجازه ندهيد با سكوت شما پناهندگاني امثال من قرباني توطئه هاي ملايان حاكم بر ايران شويم.
با تشكر از شما ـ زينب كريم زاده ـ كمپ ليبرتي 12ژانويه 2015

رونوشت:
-          رئيس کميسارياي عالي پناهندگان ملل متحد آقاي گوترز - ژنو
-          دفتر حقوق بشر يونامي –  بغداد
_          آقاي محمد محدثين نماينده ساكنان اشرف و ليبرتي در خارج
_          آقاي مهدي براعي نماينده ساكنان در ليبرتي





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر