۱۳۹۴ مهر ۲۸, سه‌شنبه

همنشين بهار آزادي: فيلم اعترافات پاسدار سیاسی رژیم «ایرج مصداقی» به همکاری با وزارت اطلاعات ونوشتن انزجار نامه

همنشين بهار آزادي: اعترافات پاسدار سیاسی رژیم «ایرج مصداقی» به همکاری...: اعترافات پاسدار سیاسی رژیم «ایرج مصداقی» به همکاری با وزارت اطلاعات اعترافات پاسدار سیاسی وزارت اطلاعات و هموار کننده قت...
 اين فيلم را هم از مصداقي كه خودش ميگويد انزجار نامه نوشته است

مصداقی با تمام پشتک و واروهائی که در این مصاحبه میزند تا به سئوال : «چرا شما را اعدام نکردند» پاسخ ندهد، در آخر میگوید که «ما! انزجار نامه نوشته بودیم» و چون در عید غدیر مسئول بند و مسئول پخش شربت بودم، من نجات پیدا کردم و دیگران شجاعانه اعدام شدند!!!ایرج مصداقی در صحبتهایش دائم از ضمیر اول شخص مفردِ من استفاده میکند، اما در مورد نوشتن انزجار نامه، ابتدا با «من آنروز» شروع میکند و با «ما انزجار نامه نوشته بودیم» خاتمه میدهد!او میگوید انزجار نامه هم کافی نبود، بعدا مصاحبه میخواستند، بعدا همکاری میخواستند. تعدادی سر همکاری و مصاحبه اعدام شدند..... منتهی در گوهردشت، در ٢۵ مرداد با یک تلفنی که شد اعدام قطع شد.تلفنی زده شد و من چون به توالت میرفتم صدای تلفن را شنیدم اما مکالمه را نشنیدم بعد از آن همه را به بند برگردانند. اینکه چه گفته شد نمیدانم !!!او در ادامه میگوید: تنها نوشتنِ انزجارنامه هم کافی نبود چرا که بعدا باید کارهای دیگری نیز انجام میدادی تا مورد اعتماد آنها قرار بگیری !؟ راستی ایرج مصداقی چه کار دیگری بعد از نوشتن انزجارنامه کرده است که مورد اعتماد دژخیمان قرارگرفته است ؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر