۱۳۹۶ آذر ۲, پنجشنبه

پزشکیان:‌ ما پشت به هم کردیم، به هم فحش هم می‌دهیم

پزشکیان:‌ ما پشت به هم کردیم، به هم فحش هم می‌دهیم

مسعود پزشکیان نایب‌رئیس مجلس ارتجاع

مسعود پزشکیان نایب‌رئیس مجلس ارتجاع

پزشکیان نایب‌رئیس مجلس ارتجاع به جنگ گرگها در نظام آخوندی اعتراف کرد و گفت: چیزی که من می‌بینم واقعیتش این است که ما در داخل کشور اختلاف داریم... ما اختلاف داریم. اگه بخواهیم کتمان کنیم می‌توانیم کتمان کنیم. اختلاف هم حتماً تقصیری پشت سرش بوده. بی‌تقصیر هم نیست. این تقصیرها هم این است که هر کسی می‌گوید حق با من است طرف دیگه باطله یعنی در اختلافات هیچ طرفی نمی‌گوید من مقصرم هر طرفی می‌گوید حق با من است به‌خاطر همین هم اختلاف ادامه پیدا می‌کند. ما پشت به هم کردیم. قطع رابطه داریم. دعوا داریم. هر روز هم این دعوا را هم تشدید می‌کنیم. به هم فحش هم می‌دهیم. من معتقدم این به نفع انقلاب نیست. ما در مملکت مشکل داریم. گفتن آن خوب نیست از پشت تریبون مثلاً بنده بگویم الآن رانت چه جوری است، رشوه چه جوری است. همین بانکها تو نظام جمهوری اسلامی رشد کردند پول مردم را خوردند. همه ما تو یک کشتی هستیم. همه با هم دست به دست این کار دادیم. .. مردم آمدند سرمایه‌گذاری کردند حالا زندگی‌شون به هم خورده تازه با مردم هم بدبرخورد می‌کنیم. راه درستش این نیست که تو مجلس بلند شویم به هم فحش بدهیم. ما داریم دعوا می‌کنیم هر روز هم همه گناه‌ها را به طرف مقابل می‌اندازیم...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر